Panaszkezelési eljárás
Ha panaszt szeretne tenni a bejelentések kezelésével kapcsolatban, kérjük, olvassa el figyelmesen ezt a részt. Véleményét és panaszait komolyan vesszük, ezért kérjük, hogy a lehető legtöbb információt adja meg nekünk, hogy minden ügyet a lehető legjobban ki tudjunk vizsgálni.
A panaszok benyújtására elektronikusan van lehetősége ide kattintva.
Ahhoz, hogy a panasza érvényes legyen és az ügy kivizsgálásra kerüljön a következő adatok megadása kötelező:
- Saját név
- E-mail cím
- Tárgy (Válassza a Panaszkezelési eljárás opciót!)
- A panasz oka
Kérjük, a panaszát minél részletesebben fejtse ki: az eredeti bejelentésének tartalma is derüljön ki az üzenetből, illetve a panasz benyújtásának pontos oka.
Amennyiben valamely információ hiányzik a bejelentésből, úgy az üggyel nem tudunk érdemben foglalkozni. A bejelentő email címére első körben hiánypótlási felszólítást küldünk, azonban ha nem kapunk a továbbiakban sem kellő információt, úgy jogunk van a panaszát elutasítani.
Érvényes panasz eseten a Szervezet tudomásul veszi a panaszát és a koordinátor vezetésével vizsgálatot indít az ügyben, melynek megindulásáról és annak eredményéről tájékoztatja a Szervezet vezetőjét.
Ha a panasznak helyt adnak, akkor megtörténik a megfelelő korrekciós intézkedés és erről tájékoztatják a bejelentőt is.
Ha panasznak nem adnak helyt, akkor erről tájékoztatják a bejelentőt.
A személyes adatot (név, email cím) a Szervezet a bejelentés elbírálásáig őrzi – ennek eredményéről ekkor értesíti a bejelentőt. Bővebben az Adatvédelmi tájékoztatóban olvashat erről.