Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Ugrás a tartalomra

Vállalkozásának online védelme azzal kezdődik, hogy alkalmazotai készek hozzájárulni a számítógépek és hálózatok biztonságban tartásához. Egyszerűen fogalmazva, a legjobb biztonsági technológiák sem tudnak segíteni, ha az alkalmazottak nem érzik szerepüket és felelősségüket az érzékeny adatok és a vállalati erőforrások.

Ismertesse meg dolgozóival kötelezettségeiket, kezdve azzal, hogyan kezeljék a potenciálisan érzékeny adatokat. Az alkalmazottnak tudnia kell, mit lehet és nem lehet hazavinni (vállalati laptop, stb), mit tehetnek és mit nem a vállalati erőforrásokkal, és milyen szerepük van adatok mentésben biztonsági technológiák alkalmazásával.

Többek között, a munkavállalók figyelmét fel kell hívni a következőkre:

Erős jelszóválasztás. Bonyolult jelszavak választása, rendszeres változtatása, és titokban tartása a leghatékonyabb módja a vállakozás adatainak biztonságban tartására.

Biztonságos email használat. Az alkalmazottaknak tudniuk kell hogy ismeretlen feladótól érkező leveleket és azok mellékleteit ne nyissák meg. Az alkalmazottaknak szintén ismerniük kell a céges spam szűrő alkalmazását a nem kívánk levelekkel kapcsolatban.

Biztonsági mentés a munkáról. Akár automatikus beállítással, akár saját maguk által, az alkalmazottaknak ismerniük kell a munkájuk védelmének lehetőségeit.

A számítógépek tisztán tartása. Vállalkozásának egyértelműen szabályoznia kell mit telepíthetnek és tarthatnak a dolgozók munkaállomásaikra. Győződjön meg, hogy értikés betarták ezeket a szabályokat. Ismeretlen eredetű szoftverek biztosnági sérülékenységeket használhatnak ki a céges hálózaton.

Körültekintés és felelősség. Bátorítsa alkalmazottait, hogy legyenek körültekintőek és szóljanak, ha valami furcsát észlelnek számítógépeiken.